教育王國 討論區 教育講場 請教 DWE(迪士尼美語)用戶
發新帖
樓主: preciousstone
go

請教 DWE(迪士尼美語)用戶 [複製鏈接]

1#
發表於 06-4-13 13:51 |顯示全部帖子

請教 DWE(迪士尼美語)用戶

我買了一套二手DWE,我囡囡現在6個月,應如何開始呢?我一 d 都唔識用,睇完 guilde book 都一舊雲o甘,我真無用,買了兩個星期了,都未開始用。平時BB婆婆帶她,婆婆又不懂英文,我應該怎樣做?

有無人好心可以教o下我呀?     

2#
發表於 06-4-18 00:12 |顯示全部帖子

Re: 請教 DWE(迪士尼美語)用戶

我呢套係 Super Mickey Set全部有齊,係個同事賣比我o既,佢買o左比個仔用,點知個仔唔鐘意用,所以我套用具差不多全新,連 poster, stickers 全部都齊,有許多 VCD, CD都仲未開膠紙,全套買了 $14,500,個同事仲送了幾套其他教材比我(e.g.Thomas, Cliff the Big Red Dog 等等)。我o念唔算貴啦,我都唔覺得比人搵笨o既。因為買之前問過其他用戶,其實 d consultant都唔係真係好幫得手,家長可以自己按子女進度編課程。

不過我看完 guide book後就唔係好識用,所以在這裏 post 個 topic希望有人可以幫到我。

3#
發表於 06-4-18 00:15 |顯示全部帖子

請問 6, 7 個月大 bb 可以開始看 VCD嗎?

我應該用play along 先還是 sing along 先呢?還是應該兩樣一齊用? Main programme 應該由什麼時候開始用呢?

4#
發表於 06-4-18 22:32 |顯示全部帖子

唔該晒各位,o甘請問 story book 是幾時開始用呢? main programme 又幾大個用適合呢?

唔該你地o甘好人。   

5#
發表於 06-4-26 22:31 |顯示全部帖子

我都有懷疑她是一位DWE sales。老實講,睇完佢o既留言,真係有 d 唔開心,既然我都已經買了二手,為什麼還要踩多我兩腳,而不是幫我    如果唔係幫我,就唔好出聲o米得 law,點解有 d 人要令人唔開心   

6#
發表於 06-4-29 22:15 |顯示全部帖子

SkyPenguin,

我個 friend 已經唔見o左個 schedule,個 sales 又無做,你可唔可以 send 個 schedule 比我呀?我會PM個 e-mail address 比你。唔該晒你!

SkyPenguin 寫道:
there is a sheet showing a suggested schedule when to use which CD etc. Ask your friend to see if she has that, or if she can ask her sales to send her that again la. Otherwise i can see if i can find it and email to u lah.

u can play the CD - singalong and playalong 1 to your baby now. Can also show her the singalong 1 book when playing the CD.
U can also scroll a few cards using the reading machine for her.
actually i think the teaching schedule is pretty flexible and its up to the parents. Just play all the 1 first, then 2, then 3.

i suggest not to let her watch the DVD first. if u really want to let her watch, u should let her watch no more than 15 mins a day.
‹ 上一主題|下一主題