教育王國 討論區 小一選校 喇沙小學 vs 英華小學
樓主: yuenmanwai
go

喇沙小學 vs 英華小學 [複製鏈接]

41#
發表於 09-9-4 09:20 |只看該作者
我諗到例子表達我既意思喇,即是,往績固然提供參考數據,但唔應該作為主要考慮原因。

比如從前既港人開始供樓時會盡供,因為年年加薪,供樓會越來越輕鬆。從前買匯豐長hold必升。但環境改變,我地知道歷史未必代表真理。

再睇睇,從前港人個個賺到錢要幫大陸的親人,今日大陸人有錢過港人。從前學管弦樂器既人冇咩出路,想收生教都難,但今日佢地不知幾吃香!因為間間學校都組樂團……

我唔知你地明唔明我既邏輯思維?

42#
發表於 09-9-4 09:53 |只看該作者
你既意思是米:昨天唔代表今天,今天唔代表明天.
認同你既觀點,但我地有時會用往績來推理一D事情,唔一定全對,但往績都是一個重要參考指數.
兩間都是非常好既學校,入到其中一間都會好開心.(我個是女)

[ 本帖最後由 ggoo 於 09-9-4 09:54 編輯 ]

43#
發表於 09-9-4 10:28 |只看該作者
原帖由 VKwan 於 09-9-4 09:08 發表

首先聲明,我冇任何立場,我只係想講,每次有這些topic出現,睇睇下我就會迷失。

我唔明,點解唔係小學同小學比?唔明點解講講下就講到去中學既公開試成績。其實諗真,即使A校公開試全港之冠又點?唔代表自己個仔讀A小學讀得掂,你讀 ...

係噃,點解唔係小學同小學比呢?我都唔明。

我今朝原本寫了很多,最後都擦咗。人係咁嘅啦,今日的我打到昨天的我。睇吓歷史就明!

44#
發表於 09-9-4 10:43 |只看該作者
個人覺得ls已經係一個名牌, 即係好多有錢人會買prada, 但窮人不會因為買prada而變有錢

再補充, 即係如果你係有錢, 洗乜要靠買prade來證明你係有錢

[ 本帖最後由 NeoMom 於 09-9-4 10:45 編輯 ]

45#
發表於 09-9-4 11:12 |只看該作者
老生常談既一個topic,只是現在題目比的是YW & LS。如果係我,我會揀YW,兩間都係好學校,選擇原因只係因為YW比較近我屋企同公司,有咩事要接送,冇人幫都可以自己黎。唔係話YW好易讀,只係覺得揀學校除左學校既質素,自己個仔既質素都係關鍵,自問無法全力full time去幫小朋友,所以太top既都唔敢駁,拔萃,LS果D只怕出盡力都讀唔上。作為一個要工作既媽咪,時間和精神上可能未能全力支援小朋友,所以會揀表面上成績冇LS咁好的YW。(其實兩間都係出名既學校,不過LS的會考成績比YW出眾,要比較可能一世都得唔出答案,所以只可以最膚淺的方法去揀)

我相信揀小學俾小朋友,都係想佢讀得好,上到好既中學,讀書(考試)成績好,之後行既路唔駛咁辛苦o者,個個為人父母都R爆頭去諗究竟自己個小朋友讀邊間好,目的都係得一個,係唔係?! 所以我覺得望住中學(會考成績)去揀小學,都係好正常。小朋友讀書,要睇好多野,除左好學校呢個關鍵,小朋友質地﹑家長努力﹑學習環境(學校同屋企都一樣重要)全部都要睇架。雖知自己個仔大約係咩材料,不過唔俾佢試,又唔知佢到底可以去到邊個境地喎,有機會既都應該試下啦。
http://tickers.baby-gaga.com/t/bunbuncdr20041027_7_Baby+Yat+Him+is.png[/img]

46#
發表於 09-9-4 11:44 |只看該作者
原帖由 ggoo 於 09-9-4 09:53 發表
你既意思是米:昨天唔代表今天,今天唔代表明天.
認同你既觀點,但我地有時會用往績來推理一D事情,唔一定全對,但往績都是一個重要參考指數.
兩間都是非常好既學校,入到其中一間都會好開心.(我個是女):jo ...
同意呢點,我個post都有講啦,我只係奇怪點解每次討論,總會用公開試成績作結論,我只係覺得中學部公開試成績同小學部有直接關連嗎?而且過去了既時情同將來有必然關系嗎?

其實中意邊間咪揀邊間,冇問題架。

我想講我一個屋企人既例子。想當年香港只得HKU 和CU。

n年前已分有英中及中中,中中當時都比人歧視架,因為除左有機會讀CU,其餘連大專既Poly 及浸會都唔多收中中。

當年既人較窮,親人既圈子都係來自同一小學的屋村細路,呢班細路有幾個特別標青,入到好top的英中,親人較平庸入中中。

可是漸漸,英中果幾個細路由於英文基礎未能接軌,屋企又冇能力幫,成績漸退。而中中果個由於讀得上亦有空間比佢再進一步發展,校內成績唔錯。

結果:英中幾個小學時排頭位既同學,會考過後,預科都考唔到,而中中果位原校升中六,係千鈞一髮之際入到CU。佢成日話,如果當日入英中,自己未必有大學讀。

我只想同大家分享,人人情況不同,不能一概而論。要盡量搵到幫仔女發揮潛能的學校,有時外觀上好似蝕章,但今日贏粒糖,遲d輸間廠又有咩用?仔女直接得益到,(例如教學模式好適合自己,好近自己屋企,幫到你有自信……etc)才是最實際。始終埋單計數至知輸贏。

47#
發表於 09-9-4 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

48#
發表於 09-9-4 12:40 |只看該作者

49#
發表於 09-9-4 13:56 |只看該作者
I found this post is a mature discussion rather than old posts that resulted in dispute in the end.

If parents could compare the examination paper of P.1 on both LS and YW, you would know how ambitious is the new DSS YW.

LS has it historic success yet there are successful YW boys celebrities amongst the top hierachy in society.

can't go wrong with either school and this is really miracle to secure two P.1 places in both schools.

I always favour LS in the beginning but now comfortable to have my boy to stay in YW.  

醒目開學勳章

50#
發表於 09-9-4 13:57 |只看該作者
原帖由 VKwan 於 09-9-4 09:08 發表

首先聲明,我冇任何立場,我只係想講,每次有這些topic出現,睇睇下我就會迷失。

我唔明,點解唔係小學同小學比?唔明點解講講下就講到去中學既公開試成績。其實諗真,即使A校公開試全港之冠又點?唔代表自己個仔讀A小學讀得掂,你讀 ...

同樣, 我都唔係邊間既fans ,只係路過搭下咀咋...

"讀B小學既細路如果有實力,升中時從新考慮又得,留在原校亦冇可能由叻變左唔叻架!" .......你講呢點, 我好agree. 本身係叻, 就係叻. 擋唔住架.

讀唔掂,比人飛左就梗係無得講啦, 讀邊間也好, 也有讀得掂同唔掂既學生, 大家只係討論一d假設, 如果呀之類既topic.. "如讀得掂既話"...你會點睇.  

點解明明講緊小學, 好多時講講吓變左講中學呢, ....現今家長既心態就係喜歡可大機會由佢既小學上埋中學, 所以咪諗埋呀會考成績, 高考成績, 入大學率咁囉. 等於你plan小朋友讀咩kindergarten, 都會順便諗埋佢下一步升小學, 想target 邊類小學而接唔接到咁解.  諗多步無壞既.

[ 本帖最後由 monkey05 於 09-9-4 14:00 編輯 ]

醒目開學勳章

51#
發表於 09-9-4 14:06 |只看該作者
原帖由 bb1027 於 09-9-4 11:12 發表
老生常談既一個topic,只是現在題目比的是YW & LS。如果係我,我會揀YW,兩間都係好學校,選擇原因只係因為YW比較近我屋企同公司,有咩事要接送,冇人幫都可以自己黎。唔係話YW好易讀,只係覺得揀學校除左學校既質素,自己個仔既質素 ...

"小朋友讀書,要睇好多野,除左好學校呢個關鍵,小朋友質地﹑家長努力﹑學習環境(學校同屋企都一樣重要)全部都要睇架。雖知自己個仔大約係咩材料,不過唔俾佢試,又唔知佢到底可以去到邊個境地喎,有機會既都應該試下啦。"  ............. 也是我的心聲.  

52#
發表於 09-9-4 14:30 |只看該作者

53#
發表於 09-9-4 14:32 |只看該作者
I agree that YW is a very aggressive primary school and I think they are on the right track to become an elite school in HK. My son is K3 now and I just applied YW for him last couple of weeks and I the teachers and staff are well trained with good courtesy, which is really impressive.

The truth is, however, if my son got offers from both YW & LS, LS will be a no-brainer for me. (I believe you would have opted for LS too if your son got accepted by both schools a year ago, right?)

原帖由 smartcar 於 09-9-4 13:56 發表
I found this post is a mature discussion rather than old posts that resulted in dispute in the end.

If parents could compare the examination paper of P.1 on both LS and YW, you would know h ...

54#
發表於 09-9-4 15:25 |只看該作者
小曳人, What makes you think the quality of YW parents is better than LS parents. First thing first, how do you define quality? Wealth? Education level? Social status? The amount of tax money paid?

Do you think La Salle will be turned down from becoming a DSS school if it chooses to? Of course not. But the spirit of La Salle is to: "to give a human and Christian education to the young, especially the poor, according to the ministry which the Church has entrusted to it."

As the parent of a LS boy, I feel more comfortable that my son will meet classmates and friends from all levels of the society because of the this principal. Not just kids from parents who could afford $4k-$6k per month for tuition. (Don't remind me DSS schools offer subsidies to poor students. I know that. But I am not naive enough to believe that a school will offer subsidy to a poor student when it can receive tuitons from another boy at comparable level.)

In the end, it is the choice of the parent but please don't make this kind of statement publicly. This certainly will not help raise the reputation of YW parents.

55#
發表於 09-9-4 15:43 |只看該作者
原帖由 ipod1 於 09-9-4 15:25 發表
小曳人, What makes you think the quality of YW parents is better than LS parents. First thing first, how do you define quality? Wealth? Education level? Social status? The amount of tax money paid?

D ...

ipod,

你誤会了:

1.小曳人並冇看輕LS家長,佢凈係話"正常普通人"唔會選LS而己。選LS可以是"非普通人"(當然可以是唔正常的普通人)。

2. 直資只是一種制度而已。唔一定要收學費,唔一定要選学生,一樣可以收all levels of the society的學生,一樣可以"to give a human and Christian education to the young, especially the poor, according to the ministry which the Church has entrusted to it."

[ 本帖最後由 judy 於 09-9-4 15:44 編輯 ]

56#
發表於 09-9-4 15:48 |只看該作者
原帖由 ipod1 於 09-9-4 15:25 發表

D ...
你講咩呀?如果我冇收錯,人地講緊lucky draw導致學生參差,& interview過可以揀理念較一致既家長之喎……

57#
發表於 09-9-4 15:49 |只看該作者
原帖由 judy 於 09-9-4 15:43 發表

ipod,

你誤会了:

1.小曳人並冇看輕LS家長,佢凈係話"正常普通人"唔會選LS而己。選LS可以是"非普通人"(當然可以是唔正常的普通人)。

2. 直資只是一種制度而已。唔一定要收學費,唔一定要選学生,一樣可以收all levels o ...

小曳人 said "但係始終覺得英華d家長應該質素好d"

58#
發表於 09-9-4 15:51 |只看該作者
原帖由 VKwan 於 09-9-4 15:48 發表
你講咩呀?如果我冇收錯,人地講緊lucky draw導致學生參差,& interview過可以揀理念較一致既家長之喎……

Have you been to this kind of interview yourself?

59#
發表於 09-9-4 15:55 |只看該作者
原帖由 ipod1 於 09-9-4 15:49 發表

係噃,睇漏眼!

60#
發表於 09-9-4 16:18 |只看該作者
原帖由 ipod1 於 09-9-4 15:49 發表

Though I've no kid studying in YW or LS, the captioned subjective statement is not fair  to LS parent.

The objective issue to compare the two school is the current academic results that are posted in the school web-sites fo YW and LS.
‹ 上一主題|下一主題