教育王國 討論區 幼校討論 LH vs Heep yunn
樓主: baby2288
go

LH vs Heep yunn [複製鏈接]

醒目開學勳章

41#
發表於 11-3-8 17:27 |只看該作者
原帖由 d-ma 於 11-3-8 16:14 發表
眼超超, is there many kids cannot get offer from Private or DSS primary schools in LV branch this year?

可以咁講, 睇percentage真係差好遠.  其實, 有d真係唔合情理, 情況就好似好多學校都係reserve seats比其他兩間campus先.  其實LV小朋友同其他兩間Campus比, 唔會係差好遠.  大家一樣有 啟迪班, 而且LV分校, 出名都似國際學校, 因為地區問題, LV多國籍小朋友, 語言都唔差, 我本人就覺得個result差好遠.

42#
發表於 11-3-8 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章

43#
發表於 11-3-8 19:03 |只看該作者
原帖由 ccpwagon 於 11-3-8 17:13 發表
你講的全部是真實, 我的小朋友都係讀LV campus,幾年的參賽 活動都未有被選中。同學校(新的校長)講,她的回答係,這都不是她處理,都係由老師和外面的專人來挑選。校長咁答覆真係好失望, 因為每次的比賽都係同幾個的小朋友, 同學 ...

無錯,我囝囝正正就係有此情況,學校連最基本嘅快樂都比啥倒我小朋友,佢人大咗,都有自己思想,學校處理不當不公,佢地真係睇在眼裡,而且有向我表達,我做媽媽嘅,只有從其他途徑比佢,同佢講,老師可能未留意倒你都有天份,等吓啦,做好自己本份就可以,但出黎結果係,學校係根本嘈會留意你,只係一直都將所有參予嘅機會比晒一向都on list有份嘅小朋友,十次,十次都無你份就係無你份,仲要教小朋友唔可以向家長講,但學校好似真係唔知家長與家長間係有connection,反而家長間溝通同對事係公平而和諧!學校帶比我只有麻煩,安撫小朋友動作當然係留比我同爹哋做,可肯學生家長都係品格質素好,否則定會令到小朋友間有鬥爭。

44#
發表於 11-3-8 20:28 |只看該作者

45#
發表於 11-3-8 20:45 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 11-3-8 15:56 發表

我一向都以為自己選擇咗一間好好嘅幼稚園比我小朋友, 不過我而家都對學校好失望.

我仔讀LV, 而家K3喇.  我諗你都知, 我地一路都丟空咗校長一位, 由K1開始, 都係青衣李校長暫代此職.  不過, 一間學校, 無校長, 即 ...

咁我好慶幸我入左凱帆校
對於你既遭遇深表同情,
其實我對其他分校真係唔係太清楚, 仲曾經聽聞, 1個校長睇2間學校, 以為葉校長仲有睇埋另一間分校, 所以覺得好奇怪, 點解佢stay在凱帆分校咁多時間呢?!

始終我亞女讀左只有短短7個月, 暫時我真係遇唔到你所講既問題, 我暫時覺得學校透明度好高, 老師對我亞女o個班既小朋友亦好有愛心, 未聽到有任何偏心, 我認識既pn班小朋友都好鍾意返學

我唔可以代表其他級別既小朋友家長講說話, 但我的確覺得葉校長係好有經驗, 好有heart, 仲有其他事情, 我都聽過葉校長會公平處理
所以我既印象就係咁

sport day有通告比我地參加義工, 同參加家長教師接力比賽
我身邊都有幾個家長報左名家長教師接力比賽, 而校方出左通告比呢班家長, 話人數踴躍, 3月9日家校meeting時會抽籤邊d家長可以參加比賽, 家長們都好期待, 有得參加就好, 無得參加, 都只可以怪自己唔lucky
你完全唔係呢個情況?

希望有其他級別HL既家長分享一下, 等大家知道多d

46#
發表於 11-3-8 20:46 |只看該作者
原帖由 Pertra 於 11-3-8 20:28 發表
Sport day is not for every kid ? It is quiet strange.
How come not every kid can joint the school function ?

我無講過喎

47#
發表於 11-3-8 21:04 |只看該作者

48#
發表於 11-3-8 22:41 |只看該作者

回覆 15# 朝日太太 的文章

My son is studying in K2 in HL branch.  His Mandarin teachers in K1 and K2 are extremely good.  

My son was once selected by class teacher to attend 啦啦啦隊比賽.  He was also selected by music teacher to attend 校際音樂節比賽 but I don't have any "relationship" with these teachers.  

As far as I observe, the teachers select students who are active to attend these kind of activities and this sounds reasonable to me.  If I were the teacher I would select kids with good voice and sing loudly to participate in the contest.

49#
發表於 11-3-8 22:48 |只看該作者
原帖由 朝日太太 於 11-3-8 20:45 發表

咁我好慶幸我入左凱帆校
對於你既遭遇深表同情,

For LV campus: sport day有通告比我地參加義工, 同參加家長教師接力比賽

醒目開學勳章

50#
發表於 11-3-8 23:31 |只看該作者
原帖由 朝日太太 於 11-3-8 20:45 發表

咁我好慶幸我入左凱帆校
對於你既遭遇深表同情,

無錯, 好羨慕你地係由葉校長帶領, 我有朋友同我仔表弟, 都係我建議佢地入讀LH, 無疑佢地喺凱帆, 小朋友都讀得好開心.  葉校長, 我亦有緣同佢傾過計, 十分有HEART嘅校長, 每件事比我答案都係肯定同權威.

醒目開學勳章

51#
發表於 11-3-8 23:43 |只看該作者
原帖由 elizatyy 於 11-3-8 22:48 發表

For LV campus: sport day有通告比我地參加義工, 同參加家長教師接力比賽

OH, 你講緊呢D通告, 我都有喎, 我諗嗰位家長係講緊小朋友田徑比賽呀, 你有被學校通知咩?  我無收過通告.  校際音樂節, 你有無收到通告呢 ?  我小朋友讀咗4年, 我係 K2尾先知有校際音樂節比賽.  仲有小蜜蜂, 呢D我從來都唔知學校有得參加有得玩, 全部都係暗地裡進行.  小朋友有選拔嗎 ??  咩時間選拔, 咩形式, 我通通都唔知.  相對起, 比起其他學校透明度, 真係一d都唔透明.  就算學校得獎, 我地家長都無被通知一齊去打氣, 參予, supporting之類.  

我都係曾經好愛戴學校, 好開心選咗間right school比我小朋友, but, 而家我只覺得係失望, 仲有幾個月就畢業喇, 希望我小朋友盡快忘記喺呢間學校遇倒嘅不公同唔開心, 被遺忘的一群, 唔係咁簡單架.

全部有得被選拔出黎嘅小朋友, 全部都係每項都有佢地份, 如果只係能力問題?  咁, 我諗小蜜蜂喺其他學校, 係比小朋友自由參加, 唔係咁樣由學校去選, 而每位被選出黎小朋友, 都已經唔只有一樣活動比佢地, 而我地無被選拔小朋友, 只有得睇住人地玩, 佢地無得玩.  

希望多d LV家長, 一齊上黎分享.

52#
發表於 11-3-9 13:09 |只看該作者

53#
發表於 11-3-9 13:14 |只看該作者

54#
發表於 11-3-9 17:39 |只看該作者

55#
發表於 11-3-10 12:40 |只看該作者
I was surprised to see the negative comments about the principal of the LV campus of LH.   My daughter is studying there and I find everything  (including the principal) impressive.   

I once worked in a kindergarten many years ago and I therefore know what a principal actually does in a kindergarten.   The principal of the kindergarten in which I worked basically worked in her own office and did not greet children and parents on a daily basis.

On the contrary, we always see the principal of the LV campus of LH when we bring our daughter back to school and we also see the principal taking care of the children when they leave school.

I therefore would say the principal of LH (the LV campus) is a very caring principal who always puts the chidlren's needs as her first priority.

I am also surprised to hear that children may get in good primary schools because the good relationship between the principal of the kindergarten and the principal of the primary school.....  I always think the children themselves plus the children's background (including the parents' background) are the keys.

Anyways, I do hope that all the children of LH can get in their dream primary schools.    If my daughter can't get in a good primary school, I think the possibility of me putting the blame on the principal is almost zero.

56#
發表於 11-3-10 15:01 |只看該作者
I was surprised to see the negative comments too.   My son is studying PN and I satisfied with this school.  (including the principal).
Everyday in the morning principal gives a warm hug and little chat with every children. She comforts the crying kid and hold his hand back to the classroom.
School offered meeting for parents to share their mind and comment on school policy. Parents have thousand ways to express their ideas and comment to school.

57#
發表於 11-3-10 16:07 |只看該作者

58#
發表於 11-3-10 16:11 |只看該作者

59#
發表於 11-3-10 16:28 |只看該作者
My daughter is now studying in K2 and I think LV is not that bad.

At least,校長比我的感覺是非常正面的,之前k1我試過向副校長(即是現任校長)complain 過一些小問題,她很有耐性地聽我講了很長時間,也和我談了很多改善的方法;這次觀課完畢,她也提了很多有用的意見,叫我們為小一選校作出準備;
有一次,我因為塞車遲了很多才上學,我的女兒在playarea看到校長向她說"早晨",校長不但沒有問她為什麼那麼遲,反而讚她有禮貌,(我是在校外偷看,後來放學再問我女兒校長和她說什麼)......總之,我覺得校長是很有心去教育小朋友的

至於sportday的問題,我聽過其中一位班主任講過她會選一部份小朋友做啦啦隊,其他的便參加田徑比賽,讓每一個小朋友都可以參與,但其他老師的做法我便不知道了,是否這些都要算上校長的頭上去呢?

我和學校,老師,校長的關係也只是一般,沒有特別好,也不特別差,(當然,有問題我會complain)我的女兒沒有經常被選來參加什麼什麼,我們也不覺得什麼失望,不公平...我只知道她每天都很愉快地去上學,她很喜歡她的學校,老師和同學...

其實我們作為家長也只是想我們的小朋友能愉快地成長,我們對學校有負面的感覺,我們的小朋友是一定感覺到的,所以即使之前我不太喜歡女兒K1的班主任(太嚴)(已離職),但我也不會在她面前講,我會把它視為一個經驗/磨練,幸好她K2遇到2位很好,很有愛心的班主任;所以,整體上我對LV還是滿意和有信心的!

60#
發表於 11-3-10 17:27 |只看該作者
I declare that I have no "good relationship" on personal level with Principal. I am sure that my conversation with her not more than three sentences including interview section. I am a working mom and frequent flyer, I rarely pick my boy back to school.
But everytime I can see by myself not hearding from any relative or friends she really greeting to ALL children and give them warm hug once they enter school.
‹ 上一主題|下一主題