Date of birth : earily of Feb 2001
is it 50% interview for kids, 10% for extra activities,
20% second int.

how above  the others?
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

242#
發表於 06-10-29 08:41 |只看該作者

Re: DBSPD intervew

我囝囝都係昨日int., 仲撞到D同學仔, 不過昨日下午亞加老街都真係幾多車, 有個同學仔就係咁樣遲咗少少. Int.完問囝囝好唔好玩, 佢話好好玩. 囝囝話有班尼睇又有LEGO砌, 不過佢話D LEGO只係DUPLO嚟 . 之後老師比張有兔仔的圖佢睇然後要佢講(作)個故仔出嚟, 我同囝囝講爸爸都想聽故事呀, 可唔可以都講一次比我聽呢? 佢居然講得噃個故仔出嚟 : 之後老師仲叫佢畫吓畫呀問吓D日常野呀...我又問佢老師會同你講中文定英文呢? 佢居然答-西班牙文 (玩野) :  :  : 其實之前我都問過囝囝, 如果真係比你咁叻考到DBSPD你想在那間小學讀呢? 佢想都無想就答EC, 不過如果真係咁好彩但我又無比佢係果到讀, 到時真係有排同我爸爸媽媽解話了 (不過邊會咁好彩呢成18XX人考)

243#
發表於 06-10-29 08:58 |只看該作者

Dennisk 寫道:
我又問佢老師會同你講中文定英文, 佢居然答-西班牙文 (玩野) :  :  :

你囝囝好搞笑
佢咁得意,話唔正有好消息

想聽下你囝囝個故事呀?介唔介意呢?  

244#
發表於 06-10-29 11:25 |只看該作者

morris_mama 寫道:
Today I met some moms whose kids also interviewed DBSPD.  After talking with them, I felt suspcious and when I saw my kid again after his class, I asked him "gently": “你想清楚,究竟有無叫你講故事 ?”,跟住阿仔話:有呀,。。。但吾知點講所以無講。。。

我:

之后老師就比個故事阿仔聼再問問題。仲有呀,有叫過阿仔寫字,又有處境問題。

唉,甘即係起碼衰一 part。Well... 都成過去啦,所以,算啦,唉。哈哈哈。。。

morris_mama,
my son told me no story telling. After I read your messages last night,I ask him again,he said "yes",but told me the story was "無厘頭" ,"都唔知 點講"so he only said one sentence.HaHa!

245#
發表於 06-10-29 11:34 |只看該作者

Mrs.Wong 寫道:
My son could not recall how they were grouped, but he said that there was different no. range in his group. The smallest no. is 4x while the largest number is 24x.

different groups had different sets of questions - becos my kid said he was only asked some general questions, he was not asked any "picture questions"![/quote]     [/quote]

Mrs.Wong,

Your boy is great! He observed the No. of other applicants   I also asked my son, he said he didn't realized.

I also think different groups have different set of questions. My boy said the teacher only ask very few questions,and "乜都無問"就走". My feelings is ...maybe my boy seems not so responsive so the teacher doesn't ask further.

246#
發表於 06-10-29 17:40 |只看該作者

eemay 寫道:
morris_mama,
my son told me no story telling. After I read your messages last night,I ask him again,he said "yes",but told me the story was "無厘頭" ,"都唔知 點講"so he only said one sentence.HaHa!

甘都好啦,起碼你仔仔都肯試。

其實今次都幾搞野,聼講話個 test 係比五六張 card 個小朋友(好似係:柜,老鼠,磨菇,月亮,萍果),要作個故仔出黎。

本來講故仔係阿仔強項。今次阿仔撻 Q,可能係阿仔個人要面,怕衰,無把握就吾答(同距老豆一樣,仲兩個都係典型獅子座  )。其實同阿仔練習面試,我好早就發現距呢個性格弱點。 不過距話已經好努力 lum,個老師見距 lum 甘耐,所以話:lum 吾到吾緊要喇。甘都好過一開波就 話:“我吾識”。

其實,有樣野阿仔令我覺得都幾開心既。。。阿仔話有一條老師問距:“如果媽咪生日,你會送mei 禮物比距”,阿仔話:“我會送個手袋比距,因為媽咪日日出去返工或者去街都令住個手袋架”。我覺得好 sweet 囉,距老豆好耐都未送過花比我,手袋都係送過兩次。

阿仔話個老師(女的)聼到都笑。

247#
發表於 06-10-29 17:50 |只看該作者

tinatam 寫道:
is it 50% interview for kids, 10% for extra activities,
20% second int.

Marking scheme should be: -

1st interview--------------------30%
Report/Award/Activities---------10%
Connection----------------------10%
2nd interview--------------------50%

total: 100%

248#
發表於 06-10-29 18:36 |只看該作者

morris_mama 寫道:

噫! 我仔話老師比四張card佢睇 (有 : 香蕉,磨菇,月亮,萍果) 叫佢用其中一張作一句句子, 但係冇叫佢作故仔喎! 所以阿仔都係答咗一句句子. 死啦! 唔通阿仔聽錯題目?  

249#
發表於 06-10-29 18:42 |只看該作者

Same pictures and need my son to tell a story about  that. My son take nearly two hours for interview, how about yours?

250#
發表於 06-10-29 19:06 |只看該作者

wm_chan 寫道:
Same pictures and need my son to tell a story about  that. My son take nearly two hours for interview, how about yours?

TWO HOURS             
Which group did he belongs to ?A/B/C/D/E?
He must be very smart!!
Did he tell a long long story?
Then what time did u pick him up?

251#
發表於 06-10-29 19:13 |只看該作者

morris_mama 寫道:
本來講故仔係阿仔強項。今次阿仔撻 Q,可能係阿仔個人要面,怕衰,無把握就吾答(同距老豆一樣,仲兩個都係典型獅子座  )。其實同阿仔練習面試,我好早就發現距呢個性格弱點。 不過距話已經好努力 lum,個老師見距 lum 甘耐,所以話:lum 吾到吾緊要喇。甘都好過一開波就 話:“我吾識”。

其實,有樣野阿仔令我覺得都幾開心既。。。阿仔話有一條老師問距:“如果媽咪生日,你會送mei 禮物比距”,阿仔話:“我會送個手袋比距,因為媽咪日日出去返工或者去街都令住個手袋架”。我覺得好 sweet 囉,距老豆好耐都未送過花比我,手袋都係送過兩次。

阿仔話個老師(女的)聼到都笑。

morris_mama,
Not bad! at least he made the teacher laugh!
My son's and his father are the same type of your son and his father that" 無把握就吾答",that's why he only said one sentence to "交貨",
anyway, 到此一遊.
:

252#
發表於 06-10-29 21:01 |只看該作者

eemay 寫道:
[quote]
morris_mama 寫道:

阿仔話個老師(女的)聼到都笑。

morris_mama,
Not bad! at least he made the teacher laugh!
My son's and his father are the same type of your son and his father that" 無把握就吾答",that's why he only said one sentence to "交貨",
anyway, 到此一遊.
: [/quote]

253#
發表於 06-10-29 21:41 |只看該作者

eemay 寫道:
[quote]
Dennisk 寫道:

你囝囝好搞笑
佢咁得意,話唔正有好消息

想聽下你囝囝個故事呀?介唔介意呢?   [/quote]

我試吓問問個仔, 因為佢講英文而且講得鬼咁快, 而我D英文又真係麻麻地, 睇吓我跟唔跟到佢D速度.

254#
發表於 06-10-29 21:59 |只看該作者

我個仔都係話講故仔. 有五張卡. 佢只係記得有老鼠, 月亮同衣櫃. 老實講, 算係甘啦.

PACMA 寫道:
[quote]
morris_mama 寫道:

噫! 我仔話老師比四張card佢睇 (有 : 香蕉,磨菇,月亮,萍果) 叫佢用其中一張作一句句子, 但係冇叫佢作故仔喎! 所以阿仔都係答咗一句句子. 死啦! 唔通阿仔聽錯題目?   [/quote]

255#
發表於 06-10-29 22:20 |只看該作者

我等佢睇緊新買的Dora The Explorer時煩住佢, 佢為了盡快打發我走, 佢居然寫咗次個故仔比我 仲畫埋四幅圖添. 四張圖有兔仔, 屋, Clown同單車, 故事就係:
A rabbit live in a house and he went to circus to see the clown. When the presentation is finished, the rabbit want to go home to ride a bicycle.

256#
發表於 06-10-29 22:28 |只看該作者

eemay 寫道:
[quote]
Dennisk 寫道:

你囝囝好搞笑
佢咁得意,話唔定有好消息

我想唔會有乜好消息囉, 因為我囝囝成日無時停, 又座唔定我同太太初時以為佢係過度活躍症, 又有乜可能會有second int.呢:?

257#
發表於 06-10-29 22:46 |只看該作者

Dennisk 寫道:
四張圖有兔仔, 屋, Clown同單車, 故事就係:
A rabbit live in a house and he went to circus to see the clown. When the presentation is finished, the rabbit want to go home to ride a bicycle.

“口力”仔!

258#
發表於 06-10-29 23:17 |只看該作者

Super "口力"! Such story making never happens to my son. He always makes stories that can only be understandable by himself!!

morris_mama 寫道:
[quote]Dennisk 寫道:
四張圖有兔仔, 屋, Clown同單車, 故事就係:

“口力”仔![/quote]
Gordon_No_4

259#
發表於 06-10-29 23:49 |只看該作者

男仔個個都差不多. 或者dbspd鍾意啦.

Dennisk 寫道:
[quote]
eemay 寫道:
[quote]
Dennisk 寫道:

你囝囝好搞笑
佢咁得意,話唔定有好消息

我想唔會有乜好消息囉, 因為我囝囝成日無時停, 又座唔定我同太太初時以為佢係過度活躍症, 又有乜可能會有second int.呢:? [/quote]

260#
發表於 06-10-30 00:28 |只看該作者

Dennisk 寫道:
我等佢睇緊新買的Dora The Explorer時煩住佢, 佢為了盡快打發我走, 佢居然寫咗次個故仔比我 仲畫埋四幅圖添. 四張圖有兔仔, 屋, Clown同單車, 故事就係:
[size=medium]SURE WIN!!!   

Your son is [size=medium]GREAT!!!

He answered in English,right?
How impressive!!!
Did the teacher give him a picture and ask him the things in the picture? How many did he get?

By the way, did you bring him for IQ test?
‹ 上一主題|下一主題