密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 第一次返playgroup會唔會咁樣 ?
發新帖
查看: 669|回覆: 5
go

第一次返playgroup會唔會咁樣 ?

發表於 09-1-4 23:39 |顯示全部帖子
我囡一歲半第一次返playgroup, 一去到課室就好high好開心咁, 其他小朋友未到齊就自己跟住音樂跳舞, 見到d圖畫又自己大聲叫.
但係到正式開始果陣就唔聽個導師講, 又唔合作, 其他小朋友一齊玩果陣又唔合群.

請問其他小朋友第一次返playgroup係咪都係咁 ? 係唔係佢太細個未適應 ?

發表於 09-1-5 12:25 |顯示全部帖子
囝囝一歲既時候第一次返playgroup都係甘. 1小時既Playgroup, 最多有10分鐘係望吓老師,其餘時間係自己亂搞. 上到第六堂更加自己去開門走佬+ 勁喊. 最終我gave up. 停左2個月唔上. 今個星期六, 再接再厲, 換左另一個playgroup,課室大d, 多d時間 free play, 希望有轉幾.

原帖由 catandpig 於 09-1-4 23:39 發表
我囡一歲半第一次返playgroup, 一去到課室就好high好開心咁, 其他小朋友未到齊就自己跟住音樂跳舞, 見到d圖畫又自己大聲叫.
但係到正式開始果陣就唔聽個導師講, 又唔合作, 其他小朋友一齊玩果陣又唔合群.

請問其他 ...

發表於 09-1-6 13:52 |顯示全部帖子
我囡最合作就係一齊跳舞, 同埋同"立"筆畫工作紙 lor.

請問你囝囝上果 d 係邊類 playgroup ?  

原帖由 meipo28 於 09-1-5 12:25 發表
囝囝一歲既時候第一次返playgroup都係甘. 1小時既Playgroup, 最多有10分鐘係望吓老師,其餘時間係自己亂搞. 上到第六堂更加自己去開門走佬+ 勁喊. 最終我gave up. 停左2個月唔上. 今個星期六, 再接再厲, 換左另一個pl ...

發表於 09-1-6 22:05 |顯示全部帖子

回覆 # 的文章

之前上既係一星期三次,每次1小時,都係唱吓歌,玩吓遊戲.但每堂用唔同語言:英文,普通話,西班牙, ETC. 其他小朋友多數都肯跟住做,有D仲講到幾個字外語.所以我諗可能係囝囝本身未READY 或唔適合太多堂/太密集式. 新JOIN 既PLAYGROUP 比較FREE, 多D時間FREEPLAY, 有PLAYGROUND 希望會好D.

發表於 09-1-7 00:36 |顯示全部帖子
When my baby girl started her first playgroup at 6 months, she keeps watching around for the first half hour. She did not pay any attention to the teacher until the teacher used some shakers to make some sound in front of her. Then she just kept crawling around to find something which she is interested.

I think it is very common for the baby not paying any attention to the teacher at the beginning. It may take him/her a few lessons in order to get use to the environment and the teacher. On the other hand, it is crucial for the teacher be able to catch the attention of the baby and to control the atmosphere and rhythm of the lesson. Now my baby girl oftens looks at the teacher when she demonstrates the activities so that is some progress.

發表於 09-1-7 12:40 |顯示全部帖子

第一次返playgroup會唔會咁樣 ?

我個囡同你個囡一樣. 淨係跳舞, 同埋同"立"筆畫工作紙,我個囡多一樣就係食餅時最聽話.第一次返唔會同好乖第工堂開始就失控同唔集中.老師都話佢專注力唔夠.初時諗咁細個邊得注專呢.但之後見倒比佢細的及比佢大的都唔會咁.我就開始驚.因平時我要返工.由老人家揍一定種佢.所以我要諗辦法令佢有番 d 專注力.

原帖由 catandpig 於 09-1-6 13:52 發表
我囡最合作就係一齊跳舞, 同埋同"立"筆畫工作紙 lor.

請問你囝囝上果 d 係邊類 playgroup ?