搜索
教育王國 討論區 幼校討論 Interview 後感
樓主: GAT
go

Interview 後感 [複製鏈接]

21#
發表於 11-2-1 11:10 |只看該作者
運氣同埋眼緣!!

即使唔睇家長背景, 小朋友係唔係得意同生得標緻我諗都好緊要! 每人見幾分鐘可以睇到小朋友幾多嘢呢??  係人都會偏愛活潑可愛的小朋友...

22#
發表於 11-2-1 12:18 |只看該作者
原帖由 sheffield 於 11-2-1 10:21 發表
認同!
運氣當然有份,特號係眼緣,又如突然病了,這個算是冇運吧(嚴格黎講,如要盡量避免,過是可以在考試前特別留意保暖,飲食和睡眠嘅控制,以減低生病的機會,但就不能完全避免)…
我個人都認為關鍵是有於控制好情緒。在一個unfavo ...

非常認同,

有準備 +有運氣,成功機會大D
有準備 +無運氣,成功機會細D

面試係涉及人的評估,有人就有主觀因素,呢個係事實,就算他日出來社會做事,都要面對

運氣=> 可以控制嗎 ?=> 不可以
情緒管理=> 可以控制嗎 ?=> 當然可以

我係一個簡單人,既然運氣同埋眼緣"等不是我能力範圍控制到的,我會選擇交托,用我自己有限的能力去做好培訓和情緒管理

好同意 GAT 講多帶孩子去和周遭的人打招呼,學習禮貌,練胆量;就算在面試當日發揮不到,這些內在重點一定已經在各位孩子身上植根,已經係一個得著。

正如 sheffield 所言,情緒管理是重要,但往往要做好情緒管理是作為家長的我們,C6常提我,女兒是感受到媽媽或者身邊的人的緊張,如果不能夠時常保持冷靜,有點可以要求呀女做。

23#
發表於 11-2-1 12:48 |只看該作者
運氣肯定占了非常非常重要的份量。我這裡所指的運氣是指媽媽是否有運氣生了一個天生性格溫和、聽從指示的小朋友,如果有已成功一大半。上面有媽媽提到有冇做情緒管理,對於一個願意聽從指示的小朋友真是輕鬆做到,但如果你的孩子是非常活躍,只是事倍功半,無論如何train up效果總難控制。所以天生的性格影響了起步的第一步,父母要付出10倍於有生性格溫和、聽從指示小朋友的父母

24#
發表於 11-2-1 13:22 |只看該作者

回復 23# Cutemom0808 的帖子

以前好像睇過一篇研究,性格有50%天生,有50%係後天影響,由於我地兩公婆都係性格「剛烈」易發脾氣既一族,所以打從有bb開始,我便立心要好好「管理」兒子的脾性,希望可以好好利用研究中所講「50%既後天培養」去改善兒子既品性。

果然,兒子並不是一個溫順安靜的孩子,從嬰孩時代,已可感到他很有個性,亦很有脾氣。可能有了心理準備,之前亦看了大量有關書籍(老實說,我已養成對幼兒性格培養特別有興趣的媽媽),所以當真的面對他的性格問題時,我反而可以先接受及包容,再慢慢想方法逐點擊破。雖然兒子現在只是20m小小年紀,我與他已經經歷了無數個鬥智鬥力的回合。當中我最深的感受是,想管理好孩子的情緒,其實最先訣的是要先管理好自己的情緒。我與老公都不是好脾氣的人,但為了好好培養兒子,我們知道要改變自己,亦發覺自己的耐性與脾氣,都不斷地改善中。

我想表達的是,世上沒有教不好的孩子,我記得有位育兒專家說過,老說自己在孩子面前控制不了怒氣的家長,才是最任性的人,如果自己是任性的人,又怎可奢求自己的孩子不任性呢?

25#
發表於 11-2-1 14:01 |只看該作者

回復 2# Cutemom0808 的帖子

哈哈哈,看來我們已改了樓主的標題了!
cutemom0808說的也沒錯,孩子天生本來是較溫馴的確實是爸媽的運氣。相反,天生較剛烈的就會事培功半。那就要看爸媽是否願意付出了…在這個課題上願意付出的,一定會有收獲!希望所有孩子都有對願意付出的父母…

26#
發表於 11-2-1 14:04 |只看該作者

回復 25# sheffield 的帖子

樓主 & sheffield,對不起,離題了

(都說我是一位對幼兒性格的題目有點著迷的家長)

27#
發表於 11-2-1 14:07 |只看該作者

回復 1# kristinecheng 的帖子

哈哈哈,不用跟我對不起,我是先開始離題的一個…

(雖則我不是著迷,但我讀書時是讀心理學,對child development特別有興趣,估唔到依加教女真係用到讀"Learning"(其中一學科)時學到的理論和application...)

[ 本帖最後由 sheffield 於 11-2-1 14:14 編輯 ]

28#
發表於 11-2-1 14:17 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 11-2-1 13:22 發表
以前好像睇過一篇研究,性格有50%天生,有50%係後天影響,由於我地兩公婆都係性格「剛烈」易發脾氣既一族,所以打從有bb開始,我便立心要好好「管理」兒子的脾性,希望可以好好利用研究中所講「50%既後天培養」去改善兒子既品性 ...

其實是否遺存真的不知,朋友性格凸但c6凹,小朋友原全順從父母,叫他扮甚麼做甚麼也可以非常服從,不用特別去教interview時幾乎間間有offer。但另外亦有朋友及c6性格屬凹但生出來的小朋友卻是凸,頗氣很差,父母花費很多精力去教導,盡管從日常細節可看出這小朋友很聰明,但interview了很多間只有很少offer。

我自己小朋友中中間間,一方面羨慕人家有服從性高的小朋友,但另方面亦興幸自己小朋友性格不至於太活躍不聽話。

29#
發表於 11-2-1 14:18 |只看該作者
Any books could be recommend? My girl's character is also very tough, maybe like her father, she really make me crazy sometimes!

原帖由 kristinecheng 於 11-2-1 13:22 發表
以前好像睇過一篇研究,性格有50%天生,有50%係後天影響,由於我地兩公婆都係性格「剛烈」易發脾氣既一族,所以打從有bb開始,我便立心要好好「管理」兒子的脾性,希望可以好好利用研究中所講「50%既後天培養」去改善兒子既品性 ...

30#
發表於 11-2-1 14:22 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 11-2-1 14:04 發表
樓主 & sheffield,對不起,離題了

(都說我是一位對幼兒性格的題目有點著迷的家長)

我們都是講性格對interview的影響沒有離題吧

31#
發表於 11-2-1 14:31 |只看該作者

回復 1# Cutemom0808 的帖子

或許我們應開個"情緒的控制"的標題來讓大家分享心得噢!

32#
發表於 11-2-1 14:38 |只看該作者
i think this is quite an interesting topic to discuss!
係呀, 我都好同意父母的努力play an important role, 而我囡囡都係一出世都係活潑型, 我地的確花了很多時間心機, 到而家,喺適當時間可以定定坐下來..
不過至於面試, 我信有一定程度的彩數?天意? whatever you call this plays a role:
- interview 時間: shck, pc are the ones we can control interview time by handing in form early or late; spk, you can't; if the interview time falls too early or nap time , child might not perform well..of course you might like to try to change the interview time..
- 生病  : cannot control when a child gets sick, I know some parents might not let their child go to school 1 week before the interview, we didn't, coz if they are to get sick, they might get it from other family member etc.

we have a religion, I believe that god will decide what is best for my child; also because my girl is a big big girl, interview 時要問的, 囡囡應該都識 ; 我地也做好我們的責任, 平時在家做好家庭教育果part, 禮貌, 自理, 努力fill form, 帶去interview, research on all the school we target for, affort 到的, 去interview class (有人話有用, 有人話無,不過去咗咁起碼之後無regret) etc
所以這一切之後, 便交比天父去decide 啦:loveliness:

33#
發表於 11-2-1 16:17 |只看該作者
大家對不起,容許我再離一離題。

小黑牛,其實看過書/研究有很多,說不上有那一本特別好,不過有幾套理念我幾buy,實行在兒子身上也有不俗的果效:
1) 數1-10,可以用於訓練「延遲滿足」及想停止小朋友某活動(如收玩緊既玩具)時用

2)ignore,用於小朋友「發癲」的時候,重點是自己要冷靜唔可以發怒/鬧佢,當佢透明之餘卻唔可以將佢置之不理,通常我會坐係佢附近玩佢最鍾意既活動(如朗讀故事書)黎trap佢注意力,當阿仔上吊時就要佢講sorry先可以俾佢join埋一齊玩。

這些方法都需要時間讓孩子明白只有follow父母既game rule先可以得到佢想要既嘢。我覺得對付比較聰明又有個性的小朋友,要點係唔好俾佢知你下一步係點,而且一切也是建基於愛。鬥智鬥力其實都幾好玩,尤其當見果效的時候,是很有滿足感的。

書本方面,有本網上閱讀的書我自己覺得好好:
好妈妈胜过好老师
http://vip.book.sina.com.cn/book/chapter_90879_59806.html
原帖由 小黑牛 於 11-2-1 14:18 發表
Any books could be recommend? My girl's character is also very tough, maybe like her father, she really make me crazy sometimes!

[ 本帖最後由 kristinecheng 於 11-2-1 16:27 編輯 ]

34#
發表於 11-2-1 17:07 |只看該作者
count 1-10 真係幾有用, 我都係在playgroup 學, 請問仲有咩 對付小朋友 "失控" 時的方法?

[ 本帖最後由 snow228 於 11-2-1 17:15 編輯 ]

35#
發表於 11-2-1 18:03 |只看該作者

回復 23# Cutemom0808 的帖子

你講得很對 100%認同.[媽媽是否有運氣生了一個天生性格溫和、聽從指示的小朋友,如果有已成功一大半]

醒目開學勳章

36#
發表於 11-2-1 18:48 |只看該作者
Hi Sheffield,

So we have the same major (although I didn't graduated with it)?

I agree with you that emotional management is important, but this is not limited to the children alone.  When we need to teach the children to follow what we tell them, the best way is to set a good example to them.  So, as parents, we need to have good EQ so we can properly manage our own emotion first and be a good role model.  I guess this is probably the missing pieces that many parents may overlook so hopefully this can serve as a good pointer.  At the end, it is a learning process for the entire family, not just something for the children.

I guess you would share the same thought as I do!  Let's work hard together!

Ian

原帖由 sheffield 於 11-2-1 14:07 發表
哈哈哈,不用跟我對不起,我是先開始離題的一個…

(雖則我不是著迷,但我讀書時是讀心理學,對child development特別有興趣,估唔到依加教女真係用到讀"Learning"(其中一學科)時學到的理論和application...) ...

[ 本帖最後由 iantsang 於 11-2-1 18:50 編輯 ]

37#
發表於 11-2-1 23:44 |只看該作者

回復 1# iantsang 的帖子

hello ian, seems that you haven't spoken for quite a while, where have you been?
yes, you are right, parents have to set themselves as a good example for the kids.
i would speak loud  to my sweetheart when she was not listening some time ago.  one time she was kinda yelling when i was giving her "lesson", then i told her not to yell even if she's not happy. She said,"you yell at me sometimes".  of course, i did have a good explanation at the moment for my "yelling".  indeed, i was feeling so bad.... i haven't yelled since that day and my daughter hasn't yelled either.
both parents and kinds are learning.
thanks for your reminder though!!

醒目開學勳章

38#
發表於 11-2-1 23:56 |只看該作者
well, I still have works that would occupy me from time to time (many parents forget that I have to work!).  Also we have a number of events in the past few weeks (which you may not be aware of) for the kindergarten with external parties, so it doesn't leave me much time to give feedback here.  I am still here monitoring everyday as this is my responsibility, but giving feedback would mean I need to follow-up those threads, and I can only do that when I have time.

Sorry to those who would like to hear from me.

I always feel my children give us good opportunity for reflections.  Genetically, they inherited certain traits of characteristics from their parents.  Also, they learn from their parents' behaviour on daily basis.  So, if we find something that they do which we don't feel comfortable, the first thing is to ask ourselves, if we have done so that way too.

Ian

原帖由 sheffield 於 11-2-1 23:44 發表
hello ian, seems that you haven't spoken for quite a while, where have you been?
yes, you are right, parents have to set themselves as a good example for the kids.
i would speak loud  to my sweethea ...

[ 本帖最後由 iantsang 於 11-2-1 23:59 編輯 ]

39#
發表於 11-2-2 00:13 |只看該作者
原帖由 iantsang 於 11-2-1 23:56 發表
well, I still have works that would occupy me from time to time (many parents forget that I have to work!).  Also we have a number of events in the past few weeks (which you may not be aware  ...

真的...教學相長....孩子在成長時, 其實我地都要努力..

題外話...見朋友小孩在讀 P4, 我拎起D Eng 練習嚟睇, 睇左幾耐先諗到點答, 朋友說: 呀 joy ..梗係啦, 你都未重讀 P1 Eng ..., 原來真係要與孩子一同成長

我相信, 經過呢2年 PN 同 K1 interview, 大家與孩子一同渡過..BK 爸爸媽媽的孩子都是幸福的..試想想我們經歷了甚麼....
- 係大雨天頂著風雨同孩子等interview
- 為孩子有無同老師唱歌而擔驚
- 晨咁早去排隊拎 / 交報名表
- 同一日趕幾場...(仲紅過D紅歌星)
- 出盡法寶希望小主肯自己入班房
- 即席揮毫趕 / 挑燈夜讀趕問卷

[ 本帖最後由 joyjoy815 於 11-2-2 00:30 編輯 ]

40#
發表於 11-2-2 00:56 |只看該作者
原帖由 snow228 於 11-2-1 17:07 發表
count 1-10 真係幾有用, 我都係在playgroup 學, 請問仲有咩 對付小朋友 "失控" 時的方法?

可以試吓"視線轉移", 用另一樣吸引, 避免直接衝突, 不過用係細D既小朋友功效大D.

嘗試了解佢既情緒, 引導佢表達, 認同佢既感受, 比佢知道你係了解佢.獲得信任後就萬事好辦.

或者有時可以用 "ignore", 俾佢知道"發脾氣" 是沒用

BK 係一個好好既平台..可以去 "親子溝通" 取經

http://forum.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=25&page=1
‹ 上一主題|下一主題