搜索
教育王國 討論區 國際學校 關於CAIS BULLY 問題
發新帖
查看: 3391|回覆: 10
go

關於CAIS BULLY 問題 [複製鏈接]

1#
發表於 15-9-14 11:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
聽聞CAIS 老師不太處理學生欺凌問題, 如小息時, 有學生被同學打, 老師叫他自己處理, 最終變成學生會以打架解決, 勝者為王, 學校以愛心為本, 但獎罰分明都重要, 訓導工作都重要, 大家有聽過嗎?
   3    0    0    0

2#
發表於 15-9-14 11:57 |只看該作者
本帖最後由 elmostoney 於 15-9-14 12:16 編輯

CAIS我唔知, 純粹路過講兩句.

以前我個仔係Glenealy, 如非危害人生安全的 (如小朋友踢波驚踢親其他人, 呢d會阻止), 有人係操場哈哈霸霸, 即使學生走去當值老師面前投訴, 老師都唔會理.  (因我兩個細路都咁講, 所以我認為冇誇張, 而且我細個個係比較adaptable, 自己唔會返來講呢d, 因佢睇完就算, 我問到先講, 佢直情話小朋友去投訴, 有d老師甚至拎歪面唔答).  曾有某Glenealy舊家長 (小朋友已升中)同我講學校係個小社會, 小朋友可從中學識點樣生存, 呢個世界唔係all sweet and justice, 睇你點睇.  當然另一面睇, 個個學生都來投訴, 老師有時都好難一一 調停.  當然我個case唔同, 因y3 同 y2 share playground, 但就分開時段用, 即係同一時間不會超過60個小朋友, 所以老師又冇理由理唔到咁多, 不竟人數少.  又有情況, 可能小朋友覺得好大件事, 大人未必覺得點.  最好自己深入d了解.

3#
發表於 15-9-14 15:13 |只看該作者

回覆:iowamom 的帖子

Hi, 我小朋友是就讀CAIS的。 學校及班房內他有賞罸制度。 我們的經驗是CAIS是非常重視學生的紀律。學生如有學習或秩序問題或和同學間有爭吵(其實都是小朋友之間的意見不合或男孩間遊戲時的推撞) 學校都有電郵和手冊通知家長。 詳細講述事件經過及他們處理方法, 也細心告訴家長從老師觀察所得, 覺得學生有這樣行為或想法的原因。

4#
發表於 15-9-14 17:15 |只看該作者
有可能啲家長成日以為自己仔囡王子公主, 唔掂得,  就以為仔囡被Bully, 其實係家長問題.

5#
發表於 15-9-14 18:09 |只看該作者

回覆:iowamom 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

6#
發表於 15-9-14 20:24 |只看該作者
本帖最後由 joannewnchau 於 15-9-14 20:42 編輯

這"聽聞"真的難以置信!

7#
發表於 15-9-14 22:45 |只看該作者

引用:聽聞CAIS+老師不太處理學生欺凌問題,+如小

原帖由 iowamom 於 15-09-14 發表
聽聞CAIS 老師不太處理學生欺凌問題, 如小息時, 有學生被同學打, 老師叫他自己處理, 最終變成學生會以打架 ...
請問你是從那裡聽聞呢?或者我分享少少
去年我家小朋友班上有一位不受歡迎的同學,同學們在他背後說了很多他的不是,有些是真,有些是以訛傳訛,最後傳到老師耳中,老師知道後要所有曾說過該同學壞話的也自覺站立,同時解釋誠實的重要,然後就跟全班同學解說這也是欺凌的一種,最後要站立的同學跟受害者道歉,而成績表亦在health科目(即心身健康)down了grade, 老師亦講明原因

我小朋友亦講校長說明看到任何犯規的事情,可以直接找他報告,所以有些認真的小朋友會寫密函給校長,我覺得校長這樣說只是想學生彼此監察,只是小朋友太可愛吧!

8#
發表於 15-9-15 14:04 |只看該作者
本帖最後由 MarcusD 於 15-9-15 14:11 編輯

Actually, conflict between students and bully are very different! Conflict amount kids are very common, it happen in every single school. Or even in big gathering. And it is ok to let the kids to resolve it, I personally want my kids to resolve the conflict and avoid intervene too early. Of course in a safe manner, and no physical violence involved. Young kids and especially single child do need to learn how to cope with peers and develop his social life.

Having said that, Bully should be zero tolerate! And must be correct ASAP.”學生會以打架解決, 勝者為王”I don't think a decent teacher will allow it happen. Similar I don't think CAIS Teacher or TA will allow it happen” especially in a school with strong religious background. And they have TA to oversee student during recess.

As far as I know, there was a case brought to school attention few years ago, as some students said F words to each other in the school bus (high grader). At the same time other student felt uncomfortable and not right. I am not sure why the driver didn't stop it but it ended as teacher gave them private lesson.

I guess during the growing process student do make mistake, sometime even experience pains and tears. Pray that our children are in good hands.

9#
發表於 15-9-15 14:50 |只看該作者
我女就謮此校,Cais一向作風是對品德要求極高,傳聞Cais這樣,令我有點匪夷所思。

10#
發表於 15-9-15 21:45 |只看該作者
iowamom 發表於 15-9-14 11:24
聽聞CAIS 老師不太處理學生欺凌問題, 如小息時, 有學生被同學打, 老師叫他自己處理, 最終變成學生會以打架 ...
Having had my child winding up in the principal's office with an other child over a fairly minor incidence in the playground a couple of years back, I can assure you that even minor incidences are handled, never mind the major ones.

You should probably do a deeper check of your source...

11#
發表於 15-9-15 22:16 |只看該作者
女兒一小點說話不客氣,老師已經好緊張同我反映,仲話要正視以免影響將來社交生活...細微禮貌事件都甘緊張,真係吾相信學生爭執打交學校置諸不理....
‹ 上一主題|下一主題